сряда, 21 септември 2011 г.

Салата с печен лук

   Много лесна и много вкусна салата!
   Необходими са няколко глави лук,една-две чушки(пиперки),сол,оцет и олио.
Лукът(цял,без да се бели) и пиперките се изпичат на тенекия,на жар или във фурна,ако сте в градски условия.Лукът се пече докато омекне.
След охлаждане се почистват и лука се нарязва на едри парчета,а чушката се накъсва на конци.


Смесват се и се подправят със сол,оцет и олио.Салатата се разбърква и е готова за похапване.
Ако престои в хладилник няколко часа,става още по-вкусна.
Добър апетит!













5 коментара:

Жани каза...

Веси, много вкусна и здравословна салатка представяш. Много ми допадна идеята за печен лук, зная, че е много вкусен, опечен, но не съм го правила никога. С удоволствие ще си приготвя твоята салата.
Приятелски поздрави!

Черпак с мерак каза...

МММММ..любимият ми лук оххх как обичам..отивам да си пека и аз :))))

vesi4ka каза...

Жани,Здравче,ще се радвам,ако ви допадне салатката!
Хубави,слънчеви и усмихнати почивни дни!

Мъх каза...

Това няма как да подмине нашата трапеза- страхотно изглежда, а и вкусът на печения лук е просто... неустоим:-)
Благодаря ти!

Vesi каза...

Веси, за тази рецепта ме светнаха скоро и останах очарована от вкуса. За зимата е идеална.