понеделник, 20 февруари 2012 г.

Парфе "Три шоколада"

        Наситен шоколадов вкус!
        Лесно за приготвяне!
        Леко и нежно!
   Трябват ли още доводи,за да си приготвите това шоколадово изкушение?Ето и рецептата!

Продукти:
150г обикновени бисквити
50г печени орехи,лешници или бадеми
100г натурален шоколад
100г сгущенка(дулсе де лече,варено конд.мляко)
 50г краве масло

500мл подсладена течна сметана
100г млечен шоколад
100г бял шоколад
2-3с.л.прясно мляко
2 пак.желатин(20г)

100г млечен или черен шоколад
20г краве масло

   За основата натрошете бисквитите,добавете орехите,счукани или нарязани,за да се усещат и разбъркайте.Разтопете шоколада на водна баня,добавете към него кондензираното мляко,маслото и залейте бисквитите.Разбъркайте добре,ако ви се стори суха сместа,добавете 1-2с.л.топло мляко или вода.Изсипете в разкопчаваща се форма(24см) и заравнете добре с лъжица.
   Желатина залейте с малко студена вода и след като набъбне,разтопете на водна баня или в МВ.
   Разтопете единия млечен шоколад на водна баня с малко прясно мляко,оставете леко да се охлади.В друг съд разтопете белия шоколад,също с малко мляко.Оставете и него да се охлажда.
  Разбийте сметаната добре и разделете на две.В едната смес добавете разтопения млечен шоколад и половината желатин.Разбъркайте и излейте веднага във формата,заравнете добре.Поставете формата във фризер за 5мин.,само леко да стегне сметановия слой.
  Към втората част от разбитата сметана добавете разтопения бял шоколад и останалия желатин.Излейте сместа във формата и приберете в хладилник за час.
  За украса може да посипете парфето с какао,но аз предпочитам като е шоколад,да е МНОГО шоколад и заливам с такъв - разтопете шоколада за глазурата с 20г краве масло и залейте парфето.Върнете в хладилника.След като стегне,отстранете ринга и нарежете на порции.
  Да ви е сладко!
 

  Изпробвано и споделено:


От Марияна Стоева

8 коментара:

Маги каза...

Уникален десерт, изглежда страхотно и със сигурност е много вкусен
Поздрави!

Ани каза...

Чудесна комбинация от вкусове,сигурна съм, че има превъзходен вкус:)

Екатерина каза...

И само снимката ми е достатъчна, за да се навия да го приготвя! Толкова вкусно изглежда, а парфета обичам много, разбира се приготвени както си му е реда. Това е страхотно вкусно!!!

Мира каза...

Красиво и изкушаващо ...поздравления!
Много ми хареса парфето!
Благодаря за рецаптата,ще пробвам!
Хубава вечер !

на гости в моята кухня /Mim's sweet things каза...

обожавам шоколад а това парфе ми грабна погледа,сигурна съм че е страхотно
поздрави

В кухнята съм! каза...

Дори да не бях прочела цялата публикация, само заглавието е достатъчно като довод за пристрастен любител на шоколада като мен! Чудесен десерт! Поздрави!

Zornitsa Nikiforova каза...

Да си призная честноне съм най-големият любител на шоколада, ама това парфе с удоволствие ще го грабна :)

Живка каза...

Парфето е уникално-обожавам го.
Хубав ден!