четвъртък, 8 октомври 2015 г.

Пълнени гъби Капрезе

Продукти:

8-10 по-едри кралски печурки

1 топка Моцарела
1 домат (или чери доматчета)
20 г. краве масло
1 скилидка чесън
свеж босилек

   Гъбите се почистват от полепналата пръст, изплакват се и веднага се подсушават с кърпа. Отстраняват се пънчетата. Намазват се с разтопеното масло, разбъркано със счуканата скилидка чесън и се нареждат в подходяща тавичка. Моцарелата се нарязва на кубчета, доматът също. Ако ползвате чери домати, само ги разполовете. Гъбените шапки се напълват с нарязаните на кубчета домати и Моцарела, тук там се слага по едно листенце свеж босилек. Подготвените гъби се запичат под грил-реотан за 8-10мин. и веднага се сервират. 
   Добър апетит!


5 коментара:

gabrielatsulin каза...

Правила съм нещо подобно, но със сушени домати и моцарела.
С пресни не съм опитвала, но сигурно е също толкова вкусно!
Това е една от любимите ми летни предястия. Подсети ме, че нямам рецепта все още в блога, но това е, защото съм оставила снимките да отлежат :)
Поздрави и усмихнат ден!

vesi4ka каза...

Не се сетих да има сложа и сушени доматки, сигурно вкуса щеше да е още по-богат, Габи. :)
И аз имам доста снимки, които отлежават ... :) )))

vesela каза...

Адаш (не знам що чак сега те открих тук:)) много вкусни гъбки и красиви снимки!

Люси каза...

Като от картичка са тези гъбки! Обичам всякакви видове пълнени гъби, обезателно ще опитам и тези :) Поздрави, мила!

Gergana Lazarova каза...

Тази рецепта веднагически бива запазена за опит, страхотна комбинация и много благодаря, че сподели, Весе. :) А и още нещо - поредната доза кремче с грис и карамел е в хладилника. Поне веднъж месечно се подслаждаме с него, колко е пухкаво само, благодаря!
Поздрави! :)